10/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2019 23. kitabı
Normalde bu kadar ağlatacağını düşünmezdim ama kitaptaki anlatım tarzı ve hissedilerek yazılan kısımlar çok iyiydi.Bir kısım da idam mahkumunun kızıyla yaptığı konuşma kısmı “3 saatim var 3 saat sonra öleceğim” bu cümle zaten kitabı açıklıyor gibi ama bir yandan da kitabın ara ara ters köşe yapacağını düşünüyorsun ama istediğimiz gibi olmuyor maalesef. Bir kitap ne kadar kusursuz denilirse bu kitap da tamamiyle öyle
Bir İdam Mahkûmunun Son GünüVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2026152,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.