·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Kasım 2019 16:57 Kitabın kurgusu ve konusu gerçekten güzel. Hızlı bir şekilde okuyup bitiriyorsunuz ama aklıma takılan birşey oldu. Çevirisi mi karışık yoksa orjinali de böyle mi onu bilemedim. Okurken bazı yerlerinde kafamı karıştıran noktalar oldu, net bir roman olmasına rağmen. Sanırım bu kitabı orjinalinden okumak daha keyifli olurmuş. Çok fazla şey olmamasına rağmen güzel ilerliyor. Bakalım 3. kitabında neler olacak. Kendimce vardığım kanaatten sonra eğer ingilizceniz varsa bu kitabı bence orjinalinden okuyun derim. Sanki çok daha iyi olurmuş gibi geldi.