·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Kasım 2019 14:42 kitap bence harikaydı. çok kısa sürede okudum çünkü su gibi akıp gitti. bu tarz eğitici kitaplara aslında hep önyargılı yaklaşmaktayım. çünkü ya dili çok ağır oluyor süslü ve gereksiz uzatılmış cümlelerden dolayı ya da fazla karışık olması sebebiyle beynimi yoruyor. bu kitapta birçok peygamberlerden örnek almamız gereken birçok faydalı bilginin yanı sıra sıkmadan etkileyici ve bağlayıcı bir üslup kullanıldığından çok seveceksiniz. içerisinde aşina olduğumuz ya da daha öncesinde duymuş olduğumuz kısımlarda var ama farkında olmadığımız ve aslında olmamız gereken birçok şeyi bize gösteriyor. çok severek okudum ve kesinlikle tavsiye ediyorum.