Ayşe

@kymn
8/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2019 20. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Kasım 2019 20:36
Seriyi okuyup tamamlamış bulunuyorum bu kitapla. Genel olarak güzeldi ama abartıldığı kadar değil bence. Hatta bu kitabın başlarında biraz sıkıldım sonra açıldı olaylar akmaya başladı. Çok etkilendiğim bir seri olamadı açıkçası. Hep büyük bir olaya giriş bir hareket büyük bir olay bekliyorsunuz ve tam geliyor derken bir bakıyorsunuz ki olay gelmiş geçmiş ve bitmiş bile. Klasik bir uzay filmini andırıyormuş gibi geldi bana. Farklı birşey göremedim. İlla okumak gerekir mi orası tartışılır ama çok merak ediyorsanız benim gibi anca öyle okunur. Pek tavsiye edeceğim bir kitap olamadı ne yazık ki. Hayal ettiğim gibi çıkmadı diyebilirim.
Kaçak ProtokolMartha Wells · İthaki Yayınları · 2019394 okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.