9/10
·400 syf.··
2019 10. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 13 Mart 2019 11:56
Oldukça akıcı, karakterler ve hikaye müthiş bir kurguyla anlatılmış. Açıkçası kitaba başlarken bir beklentim yoktu ama gerçekten hayran kaldım. O kadar güzel hissettiriyor ki karakterlerin duygularını, vatansız olmanın ne demek olduğunu yaşamadan anladım. Karakterlerle birlikte içlendim ve zaman zaman kitabı kapatıp bir süre düşünmek durumunda kaldım. Çok güzeldi...
Afrika’nın Hiçbir YerindeStefanie Zweig · Nokta Yayınları · 2003225 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.