·272 syf.····Okunma: 06 Aralık 2019 21:22 Sagan ile tanışmamız aslında bir belgesele dayanıyordu. Onun birbirinden önemli tespitlerinden hoşlanmamak elde değil şüphesiz. O zamanlardan sözleşmiştik. Dün gece ikinci buluşmamız “Cennetin Ejderleri “ denilen uzak bir yerde gerçekleşti. İnsan beyni, evrim, şempanzeler derken kendimizi oldukça ilginç bir sohbetin içinde bulduk.. O durmadan anlattı, ben ise meraklı gözlerle onu izledim...Zihnimin köşelerinde saklanan küçük kız , evrenin sırlarına erişmek için önce beyin denen başka bir evrenin anahtar olarak kullanılacağını öğrendi..Gerçekten bu bir mucizeydi....