·123 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Aralık 2019 20:27 Kitap çok güzel ama çok fazla ve çözmesi anlaması zor beyitler var. Zaten anlamak için gerçek bir bilgi birikimi lazım. Yazar zaten şiir aşığı bir adam ve bu yöntemle yazmış. Benim de şiirle pek bi aram olmadığı için yüzeysel giden bir okuma oldu. Şiirle, eski şairlerle ve edebiyatla ilgileniyorsanız zevkle okuyabilirsiniz.