Bir solukta biten bir kitap oldu. Bu kadar çabuk bitmesinde tabiki yazarın akıcı dili etkili olsa da, özellikle Osmanlının son dönemine gerçek karakterlerle ışık tutması da bunda etkili oldu. Genelde Osmanlı'nın yükselme devrini çok iyi biliriz de, çöküş dönemini öğrenmek içimizden gelmez. Bu tarz romanlar her ne kadar "hüzünlü bir hikayesi" olsa da bir şeyler öğrenmemizi sağlıyor. Aslında Osmanlı'nın nasıl çöktüğünü de anlıyorsunuz. Benim için yazarın "Adı:Aylin"den sonra tekrara düşen romanlarını takiben okuduğum en güzel romanı diyebilirim.