·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2015 14:55 Dizisini severek izleyen birisi olarak kitabını çok merak etmiştim...Tam diziye uymasa da güzel bir kurgusu ve olay örgüsü vardı. En iyi yanı da diziden öncesini anlatıyor oluşuydu. Vampirleri seven herkesin okumasını öneriyorum:)