farklı coğrafyalarda kadınların ne zor hayatlar yaşadığını ( ki buna yaşamak denirse) duygulu ve akıcı anlatan bir kitap. Konu Türkiye olmasa da hemen her bölümde “ya bizde de böyle olsaydı !?!?! “ dedirtti bana. Okurken içimden Allahım çok şükür binlerce kez şükür dedim yaşadığım hayat için. Yormadan merakla okudum. Tavsiye ederim.