9/10
·520 syf.··
2021 2. kitabı
farklı coğrafyalarda kadınların ne zor hayatlar yaşadığını ( ki buna yaşamak denirse) duygulu ve akıcı anlatan bir kitap. Konu Türkiye olmasa da hemen her bölümde “ya bizde de böyle olsaydı !?!?! “ dedirtti bana. Okurken içimden Allahım çok şükür binlerce kez şükür dedim yaşadığım hayat için. Yormadan merakla okudum. Tavsiye ederim.
Kabuğunu Kıran İnciNadia Hashimi · Arkadya Yayınları · 20191,558 okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.