·211 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Aralık 2019 15:00 Köy Enstitüleri her zaman ilgimi çeken bir konu olmuştur. Bu kadar güzel bir düşüncenin hayata geçmesi, Türkiye'de geleceği inşa ederken gerçekten güzel bir fırsat olmuş. Maalesef gerici, yobaz zihniyet bunu engellemek için elinden geleni yapmış. Sonunda kapatmışlar. Türkiye için çok büyük bir kayıp oldu. Eğer devam etseydi kim bilir daha nice aydın insanlar çıkacaktı o enstitülerden. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Okuyun ve okutun.