·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Aralık 2019 21:55 Kitabı okurken sanki Yeşilçamdan mutlu sonla biten bir aşk filmlerini izlermiş gibi hissettiğimi söylemem gerek. Konusu, kurgusu, karakterler o kadar güzel yerleştirilmiş ki be diyaloglar o kadar yerli yerinde olmuş ki hikaye adeta akıp gitmekte. Akıcı, sürükleyici ve etkileyici bir dille yazılmış tek kelimeyle “muhteşem” bir kitap. Kitap da siyasi olaylardan, adaletsizliklere; aşktan, sadakate; ihanetten, hırsa kadar yok yoktu. Özellikle kitabın merkezine çoğu klasiklerin hatta çoğu kitabın aksine bir çiçeğin (Siyah Lale) alınması kitabı daha iigi çekici ve güzel kılmış.