Bu kitabı bir büyük anlayamaz şayet bende zorlandım.Hatta belki anladığımı sandım.Afrika'ya gider miyim bilinmez fakat şehrin koca binalarından sıyrılıp yıldızlara ulaşırsa gözlerim yüreğimin küçük prense ulaşma ihtimali var sanıyorum.Yürek dedim çünkü tilkinin de dediği gibi: "gerçeğin mayası gözle görülmez." Yaşım 18 çocuk olmakla büyük olmak arasında bir çizgideyim.Belki bir çocuk kadar derinine inemedim küçük prensin anlattıklarının fakat bir büyük kadar yabancı kalmadığıma inanıyorum.Neyse burdan küçük prens için tüm yıldızları sahiplenenlere selam olsun.
19 Şubat 2016 Cuma
Şimdi bu kitabı buraya eklerken yaşım 23, bu yaşımdan o yaşıma da bi selam iyi gider diye düşündüm..