Yazarın çoğu kitabını okudum ve her seferinde hayran kaldım. Dili akıcıyken kurguları her zaman farklı ve sürükleyici oluyor. Bu sefer kitap eski bir dönemde yaşanılan aşkı anlatıyor. Kitap, Nazlı'nın yakın arkadaşı Canan'ın sevgilisini vapurda takip etmelerini istemesiyle başlıyor. Nazlı ve Yeşim her gün bindikleri 8.15 vapurunda Canan'ın sevgilisini takip ediyorlar. Aradan bir zaman geçtikten sonra takip ettikleri kişinin yanlış kişi olduğu ortaya çıkıyor. Adamdan uzak durmaya çalışsalar da Ali bu sefer kızların peşinde dolaşıyor. Nazlı ile yakınlık kuran Ali, düşünmediği şeyler yapmaya başlıyor. Tabi ki iyi şeyler. Heyecanlı, üzüntülü birçok olaydan sonra mutlu sonla biten bir hikaye. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Hoşçakalın.