Uzun zamandır görüyordum ama okumak, almak için fırsatım olmamıştı. Şu an okuduğum için sevinçliyim. Ayrı ayrı şehirlerden gelen öğrencilerin bir şekilde aynı evde birleşmeleri ile başlıyor kitap. Hiç birbirlerini tanımadan dertlerine, sevinçlerine ortak olan kişilerin öz kardeş kadar nasıl yakın olduklarını okudum. Hepsinin ayrı ayrı sorunları olsa da birbirlerinden güç almaları, sürekli dayanışma içinde olmaları çok güzeldi. Aslında kitaba başlarken önyargılı davrandığımı anladım. Ben daha çok lise seviyesinde bekliyordum. Ama kitap beni yanılttı. Çok güzel bir kitap. Finali çok kötü bitse de okumanızı tavsiye ederim.