Günün yorgunluğunda akşamın son saatlerinde okumaya başladığım ve elimden düşüremediğim bir oturuşta okuduğum bir kitap oldu. Hayatta bazı kitaplar size ders verir ve hayatta niye var olduğumuzu bir kere daha hatırlatır ya işte o kitaplardan bir tanesidir kendisi. Okurken altını çizdiğim birçok cümle var ama beni en derinden etkileyenlerden bir tanesi: “Nefes alışım Allah, verişim Aşk” cümlesiydi. Değerli Reşat Bey’ i bu eseri için öncelikle takdir ediyorum sonra teşekkür ediyorum. Yazarın yeni eserlerini takip ediyor olacağım. Herkesi kitapta geçen Hakkı Dede’nin hikayesini okumaya davet ediyorum.