·112 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2018 19:50 Çok etkileyici bir kitaptı bu. Bence içinde çok fazla mesaj barındırıyordu. Acımasızlığın nelere mal olacağı... Cengizhan'ın başından geçen bir olayı anlatıyor bu kitap. Cengizhan'ın korku salmak uğruna aldığı yanlış bir kararla Tanrı'ların ona sırtını çevirmesi, diyebiliriz genel olarak konuya. Bence okuyun, benim begenerek okudugum bir eserdi. (Sadece belki biraz ağır gelebilir, haberiniz olsun. Dili biraz ağır)