10/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2016 2. kitabı
"Unut" diye haber yollamış, hatırlatmak ister gibi... cümlelerle dolu yazılar içeren bu kitaba resmen hayran kaldım. Çok şey var içinden benden. Yaşadıklarımdan. Belki de birçoğumuzun yaşadıklarını güzel kalemiyle anlatmış yazar. Hem dinlendirici hem de keyif verici bir kitap olmuş. Toygar Işıklı zaten dinleyen birisi olarak kitap üzerine tam da okkalı bir yorum yapmış. Okunmalı!!!
İkimizin MelodisiErcan Akarsu · Kanes Yayınları · 201553 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.