Puan vermedi·420 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Kitabın başında: Bu kitabı bitirdiğinizde çok farklı biri olacaksınız,diyor.Eğer bu yazmasaydı farketmezdim.Edindiğiniz bilgilerin hiçbirini hatırlamıyor gibi hissediyorsunuz tıpkı Joe Navarro'nun Beden Dili kitabı gibi okuduğunuzla kalıyormuş gibi oluyor, bana da öyle oldu ancak davranışlarınıza daha doğrusu insanların davranışlarına takılıyorsunuz.İstemsiz, insanlarla konuşurken her türlü mimik ve jest dikkatimi çekiyor.İnsanları gerçekten okuyorum kitap insanları okumanın dışında iletişimin öneminden de bahsediyor ve bu önem her yerde duyabileceğiniz tarzda bir önem değil,insanlarla arkadaş olmak,onlarla samimi ilişki kurmak,doğru arkadaş seçimi gibi birçok konuya da değiniyor .Kesinlikle siz de okumalısınız başta çok kalındı gördüğümde önyarganızı bir kenara bırakın.İnanın ki değdi bir daha olsa bir daha okurum.
İnsanları OkumakJo-Ellan Dimtirius · Koridor Yayıncılık · 20221,129 okunma
·
245 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.