Sabahattin Ali ile Kürk Mantolu Madonna kitabı ile tanışmıştım daha sonra diğer eserlerini okudum her eserini okudukça kalemine hayran kaldım.Bu kitabı okuyunca ülkemiz için çok önemli bir aydını yok yere kaybettiğimizi gördüm.Mutlaka herkes tarafından okunmalı.