Yeni düzendeki ilk konuğumuz Almanya.
Platformda yapılan oylamada yedişer oy alan F. W. Murnau'dan 1924 yapımı "Der Letzte Mann (Son Adam)" ile Fritz Lang'den 1933 yapımı "Das Testament des Dr. Mabuse (Dr. Mabus'ün Vasiyeti)" filmleri as filmlerimiz olarak yer aldı. Filmleri izleyenler, görüşlerini açılacak olan ayrı başlıklara belirtecekler.
Beşer oy alan 2009 yapımı Haneke filmi "Das Weisse Band (Beyaz Bant)" ile 2008 yapımı "Die Welle (Tehlikeli Oyun)" filmlerini de bonus olarak sunuyoruz. Bu iki film için de tek bir başlık açılacak ve dileyen görüşünü belirtecek.
Diğer aday filmleri de şiddetle öneriyoruz.
Herkese iyi seyirler. :)