Okuduğum ve aşık olduğum bi kitap. Kimseyle paylaşmayıp asla yanımdan ve başucumdan ayıramıyorum. Yazılacak şeyler tabi ki bu kadar az değil ama anlatmakla bitmeyecek bi kitap. Sonsuz saygı ve şükran ile izindeyiz Atam ️ Bizi böyle bi eserle buluşturduğun için teşekkürler Yılmaz Özdil