10/10
·480 syf.··
2020 4. kitabı
Okuduğum ve aşık olduğum bi kitap. Kimseyle paylaşmayıp asla yanımdan ve başucumdan ayıramıyorum. Yazılacak şeyler tabi ki bu kadar az değil ama anlatmakla bitmeyecek bi kitap. Sonsuz saygı ve şükran ile izindeyiz Atam ️ Bizi böyle bi eserle buluşturduğun için teşekkürler Yılmaz Özdil
Mustafa KemalYılmaz Özdil · Kırmızı Kedi Yayınları · 201915,7bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.