Güzel adam Barış Manço'nun en sevdiğiniz şarkısını yoruma yazın bakalım 😄 İlk ben başlıyorum; İşte Hendek İşte Deve
Anket
·
18 Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
gülpembe bir efsanedir ama aklımdan sürekli ayağında gümüş hal haaal da geçmiyor değil
Deryacık
Gönderi Sahibi
Çok eğlenceli "hal hal" şarkısı bende seviyorum 😂😂
Yaz dostum güzel sevmeyene adam denir mi Yaz dostum selam almayana yiğit denir mi Yaz dostum altı üstü beş metrelik bez için Yaz dostum boşa geçmiş ömre yaşam denir mi 🌼
Yaz dostum. Ama bütün şarkıları güzel yaa
Deryacık
Gönderi Sahibi
Teşekkürler 😊
Ben bir sözünü yazayım; insanın öğrenmesi gereken ilk dil tatlı dildir..
Deryacık
Gönderi Sahibi
Ne güzel söylemiş güzel adam 💕 teşekkürler 😊😊