Loki'yi Marvel'da izlerken o kadar çok sevmiştim ki bu kitabı gördüğümde almak istedim. Aldığım için bir saniye bile pişman olmadım. Loki'nin bütün duygularını kendi içimde yaşarken o son o kadar çok farklı duygular hissettirdi ki gerçekten anlatamam. Kitabı bitirip bir köşeye oturup düşündüğünüzde bir şeyi fark ediyorsunuz. Tarih kimin ağzından yazılırsa o kişi haklıdır.