10/10
·304 syf.··
2020 3. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2020 07:25
Heidiiii!Dünyanın en tatlı çocuğu olabilirsin... Keşke senin gibi bir kız çocuğuyla gerçek hayatta tanışabilme şansımız olsaydı.♡ Daha önce Heidi okumuştum.Hatta yorumunu da eskiden kitap sayfası olarak kullandığım sayfaya yazmıştım.Ama unutmuşum tabii.Tekrar okumak çok güzel oldu.Çizgi dizisine canım sıkıldı diye bir bölüm izleyerek başladım.Sonra devamı geldi.Özellikle her akşam Heidi izlemek ister oldum.52 bölüm aktı gitti ve yer yer gülüp üzüldüm.Köy havasına bile özendirdi.Tabii dizisi bittikten sonra hep aklımda kitabını okumak vardı.Bir kaç gün zamanımın olmamasından dolayı okuyamasam da bugün kitabı elime aldığımda bir okuyuşta bitirdim.Dizisiyle farkları vardı tabii ama en hoşuma giden,kitapta büyükbabanın daha iyi bir insan olması ve kiliseye gitmesi.Bu detayı çok sevdim.Ama hâlâ kitap mı yoksa çizgifilm mi karar vermekte zorlanıyorum.İkisi de birbirinden güzeller.Taptatlı ve cidden iç ısıtan bir hikâye.Gelecekteki çocuğuma bırakabileceğim kitaplara bir yenisini daha ekledim.♡
HeidiJohanna Spyri · İlgi Kültür Sanat Yayıncılık · 20196bin okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.