·187 syf.····Okunma: 10 Ocak 2020 09:00 Masal demek ne kadar doğru bilmiyorum. Gerçi millet olarak "masal" tanımımız dünyadaki kavram ile pek uyuşmuyor. Bu kitap daha çok iskandinav ülkelerinin nasıl kurulduğuna dair birbirini takip eden hikayeleri barındırıyor. (bizde ki ergenekon, kırgızlardaki ala geyik vs.) Bu itibarla Masallar diye çoğul bir durum yok. Ama yine de çevirisi, baskısı ile güzel bir kitap. Anlatımı sıkmıyor. Aynı serinin bir kaç kitabı daha var elimde onları da okuyacağım.