10/10
·624 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Ateş ve Kan Kitap bitti, ve gerçekten beğendim. İçerisinde kısmen bildiğimiz olayların içyüzü veya daha detaylı anlatım var. Teori olarak baya iyi şeyler bulunduruyor özellikle 6. Kitapta ne olabileceği ile ilgili bir sürü olay var. Velhasıl Asouaf hayranı iseniz kesinlikle okumalısınız, yok ben o kadar hayran değilim diyorsanız okunulmazsa pek bir şey kaybedilecek bir kitap değil. Bu arada Fatih Aegondan başlayıp, 3. Aegon un devrine kadar olan olayları anlatıyor tüm krallar yok içinde.
Ateş ve KanGeorge R. R. Martin · Epsilon Yayınevi · 20191,513 okunma
·
110 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.