Ateş ve Kan
Kitap bitti, ve gerçekten beğendim. İçerisinde kısmen bildiğimiz olayların içyüzü veya daha detaylı anlatım var. Teori olarak baya iyi şeyler bulunduruyor özellikle 6. Kitapta ne olabileceği ile ilgili bir sürü olay var. Velhasıl Asouaf hayranı iseniz kesinlikle okumalısınız, yok ben o kadar hayran değilim diyorsanız okunulmazsa pek bir şey kaybedilecek bir kitap değil. Bu arada Fatih Aegondan başlayıp, 3. Aegon un devrine kadar olan olayları anlatıyor tüm krallar yok içinde.