·192 syf.····Okunma: 11 Ocak 2020 10:02 Çok severek, çok zevk alarak okuduğum bir kitap oldu. Samira karakterine bayıldım özellikle. Çok heyecanlı ve bir o kadar da sürükleyici bir kitaptı. Beklentimi tamamen karşıladı. Oradan oraya karakterlerle birlikte sürüklendim ve adeta onlarla birlikte her bir anı yaşadım ve okurken hissettim. Tek kelimeyle harika bir kitaptı.