kitap üç kurgudan oluşuyor. bu üç kurgunun ortak noktası aşk. birinci ve üçüncü öyküyü sevdim. birinci öykü yaratıcı bir konuydu, üçüncü öyküyü tahmün etmek zordu. kitap ismini ilk öyküden alıyor, isim çok güzel seçilmiş. diğer ahmet ümit kitaplarıyla, başkomser nevzat kitaplarıyla bir tutulamaz tabii. diğer kitaplarda olaylar çok daha derinlikli, olayların içine daha çok giriyoruz çünkü tek kitapta tek kurgu. yine de okuduğum için mutluyum. ayrıca kitap 2020’nin ilk kitabı oldu benim için :)