2019
OCAK
1. Belgelerim - Alejandro Zambra
MART
1. Aramızdaki Şey- Tomris Uyar
2. Metal Yorgunluğu -Tomris Uyar
NİSAN
1. Mahcubiyet ve Haysiyet- Dag Solstad
2. İshak - Onat Kutlar
3. Bir Kadının Penceresinden-Oktay Rifat😍
4. Bildiğimiz Dünyanın Sonu- Erlend Loe
5. Karanlığı Arşınlayanlar- Antoni Casas Ros
6. Patlama Kayıtları- Yan Lianke (487 s.)😍
7. Tirza- Arnon Grunberg (431 s. )
MAYIS
1. Bağlar- Domenico Starnone
2. 33 - Kijersti Skomsvold
3. Mrs. Stone' un Roma Baharı- Tennessee Williams
4. Eş- Jenny Offill
5. O Gün İçin Bir Şemsiye - Wilhelm Genazino
6. Rastlantısal- Ali Smith
7. Kaybolup Giden Bir Kadın- Willa Cather
8. Hayat İşte- Italo Svevo (413 s.)
9. Üç Kadın- Robert Musil
10. Kâtip Bartleby- Herman Melville
11. Gitmeliydin- Daniel Kehlmann
HAZİRAN
1. Şikago Mezbahaları-Upton Sinclair(400)😍
2. Vahşi Hafiyeler- Roberto Bolaño (784 s.)
3. Sarı Duvar Kâğıdı- Charlotte Perkins Gilman ( 46 sayfa)😍
4. İklimler- André Maureis (208 s.)
5. Zor Sevdalar- Italo Calvino (111 s.)
TEMMUZ
1. Clichy'de Sessiz Günler- Henry Miller
2. Kırmızı Defterli Kadın- Antoine Laurain
3. Mavi Gitar- John Banville (262 s.)
4. Bir Zamanlar Hayat Bizimdi- Marian Izaguirre ( 384 s.)😍
5. Taşıdıkları Şeyler- Tim O'Brien (224s)😍
6. Su Diyarı- Graham Swift (338 s.)
7. Günaydın Geceyarısı- Jean Rhys (182s.)
AĞUSTOS
1. Aşk ve Yaz- William Trevor (262 s.)
2. Caniko- Colette (156 s.)
3. Hayatın Mucizeleri- Stefan Zweig (264s.)
EKİM
1. Su Kürü - Sophie Mackintosh
2. Disiplinli Güzel Günler- Fleur Jaeggy
KASIM
1. Tütüncü Çırağı- Robert Seethaler😍
2. Bir At Bara Girmiş- David Grossman
ARALIK
1. Yedi Yıl- Peter Stamm
2. Meselenin Özü- Graham Greene (346s)
3. Gündüz Güzeli- Joseph Kessel(175s.)