·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ocak 2020 13:07 Müthiş....... Müthiş......... Müthiş. Uzun zamandır her cümlesi heyecan verici, sürükleyici bir kitap okumamıştım. Yazarın okuduğum 3. Kitabı. Ölü Oyuncaklar, aşkı, dostluğu, aldatmayı ve aldatılmayı, ihaneti, kısacası insani duyguların hepsini harmanlıyor. Güzel bir roman. Akıcı ve içine hapseden bir yazım tarzı...Herkese tavsiye ederim.