Ayşe

@kymn
9/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2020 17:17
Bu kitap hakikaten klasiklere yakışır bir kitap olmuş. Aslında idam cezasını çok kaddarca buluyorum ama şuan ki zamanımızda mutlaka olması gerektiğini düşünüyorum. Yada ölmekten beter edecek yöntemler bulunmalı. Bana çok değişik bir eser gibi geldi. Sanki adam tüm bunları yaşarken ben de yanındaymışım gibi hissettim. O dönemde idam cezasının olmasına şaşırmadım ama halkın tavırlarına inanamadım. Sanki gayet eğlenceli birşeyler izliyormuşçasına toplanmaları,haksızca eleştirmeleri,kendilerince yargıya varıp alay konusu yapmaları gerçekten içler acısıydı. Insanlık ölüymüş o dönemde herhalde. Baya etkilendim okurken. Biraz bana tasvirler çok geldi ama konu gayet çekiciydi. Okunmasını tavsiye ederim.
Bir İdam Mahkûmunun Son GünüVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2026152,7bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.