Puan vermedi·215 syf.····Okunma: 15 Ocak 2020 16:42 Okurken çok duygulandım..
Bir saatte bitti..
Ahh Kerbela..
Suiçerken aklımda artık..
Sinan Yağmur'un kalemini anlatmaya gerek yok..
Okuduğum kaçıncı eseri bilmiyorum ama başarılı buluyorum..
Tavsiye ederim..