7/10
·607 syf.··
Beğendi
·
2020 9. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2020 20:49
Açıkçası, 1. kitabı sevdiğim kadar sevemedim. Bir kere, sonu çok saçma geldi bana. Ama bu kitapta Mert yafrımı* daha fazla sevdim ve en çok Mert yafrıma* üzüldüm. Mert’in gerçek hâliyle karşı karşıya geliyorsunuz. Neler yaşandığını öğreniyorsunuz. Ama bu kitapta da Melis ve Meriç’e bol bol ağlıyorsunuz. Kitabın yarısı hastanede geçiyor resmen:d Yine de sonu keşke saçma bitmeseydi. Yine de beğendim kitabı<3 •SPOILER İÇERİR• (devamında spoiler var) Keşke Melis ve Meriç’in düğün sahnesi ayrıntılı yazılsaydı. Oldu bitti gibi oldu. Melih ve Melis’in ablasının düğünü gibi ayrıntılı olsaydı. Helikopterli sahne çok boş geldi. Anneannesinin Melis’ten nefret etme nedenine üzüldüm. Meriç’in babaannesi çok tatlıydı. Mert’in annesine üzüldüm. Sahildeki sahnede çok üzüldüm. Keşke Melis ve Meriç’in bebeği olduğunu görebilseydik.
Veliaht 2Filiz Puluç · Agapi Yayınları · 20201,524 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.