Anlaşılamamaktan şikayet ediyor yazar, şayet ben de anlayamayanlardanım. Ne gezmeye, ne aşka, ne de insanlarla tanışmaya heyecanı var. Ne bir tutkusu, ne bir eğlencesi, anlamam da mümkün değil zaten böylesini. Hayatımda bu kadar heyecansız bir adam daha görmedim. Hiçbir şeyden mi zevk almaz bir insan? Hep depresyon, hep depresyon. Kendi bunalmış beni de bunaltıyor. Bir kitap insanı bunaltır mı ya?