Savaşın yarattığı psikolojik bunalım, yaşattığı fiziksel acılar, ordusu savaşta olan halkın cephe gerisinde içine düştüğü vahim durum... Kısaca savaşın tüm vahşetini hissettiren başarılı bir dile sahip, tek solukta okunan bir kitap.
Ve en mühimi anlatmak bir kenara; yazar, okuyucuya tüm boyutlarıyla savaşı hissettiriyor. Yani kendinizi tüm o kargaşanın, çaresizliğin, anlamsız ve amansız mücadelenin içinde, aç ve yaralı buluyorsunuz.
Tüm bu övgülere layık kaliteli eser malesef pek tanınan, bilinen bir kitap değil. Okuyalım, okutturalım efendim.