Geçen sene okuduğum bir kitaptı bu kitap.
Açıkçası ilk öyküleri bi 10 tanesi falan gerçekten hiç hoşuma gitmedi bunun en büyük nedeni ise belki benden kaynaklanıyordur ama anlayamadım. Neresinde olaylar bitti kim öldü bunların hiç birini kavrayamadadım ama bu dediğim gibi ilk öyküler için geçerliydi. Sonrasını beğendim çünkü artık bir ölüm teması yoktu ve belki ben öykülere alışmıştım yada anlaması daha kolay olan öykülerdi ama ben gerçekten çok keyif aldım. Dediğim gibi kitabı bir daha okusam ilk 10 belki de 12 öyküyü okumam.
Onun dışında ortalama bir kitaptı ama bayıldım herkes okumalı diyemem :)