Sonunda alıp okuyup bitirdim... Çok güzel bir kitaptı.. Tek bir eksigi vardı.Oda sonlara dogru sanki ejderha konusu bir an önce bitsin gibiydi. Yinede çok beğendim. İşi iyi biliyor :) Kesinlikle bu kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
Buz EjderhasıGeorge R. R. Martin · Epsilon Yayınları · 2018893 okunma