Puan vermedi·118 syf.··Beğendi
· Bir şair, bir ressam, müthiş romancı Victor Hugo' nun bir idam mahkûmunun idam kararının verilmesinin ardından geçen altı haftalık duygusal serüvenini anlatan kitabını okudum.
İyi ki okudum !
Hugo, bu kitabı yazdığında henüz 26 yaşındaymış.İnsan gerçekten hayret ediyor. Bir insan 26 yaşında nasıl bu kadar etkileyici bir kitap yazabilir?