·296 syf.····Okunma: 23 Ocak 2020 19:26 Her hikaye kendine özgü bir roman gibiydi.
Bir tane hikaye okuyor sonra onu sindirmeye çalışıyorsunuz.
Yazar bazı hikayelerde duyguyu aktaramamış olsada çoğu hikayede anadolu insanının sıcaklığını, samimiyetini, azmini, başarısını ve o güzel yüreklerini hissediceksiniz.
Bekleme salonlarında, hastanelerde , ofislerde, evlerde sehpa üzerinde bulundurulması gereken kitaplardan.
Çünkü başkalarının hikayelerini okumak insanlara her zaman iyi gelmiştir.