10/10
·141 syf.··
2019 41. kitabı
Öncellikle muhteşem bir kitap olduğunu söylemeliyim.Size bir şeyler katıyor.Kitapta hayatı erteliyoruz hayatımızı yaşamıyoruz hayatimizin öncelliğinde kendimiz yokuz hayatımızı sıkışık yaşıyoruz bu yüzden öğretmen Bay Keating diyo ya Carpe Diem (Anı Yaşa).Anı yasayamiyoruz kendi yolumuzu çizemiyoruz başkalarının yörüngesindeymişiz gibi oluyor. Bu yüzden kendi anımızı yaşamalıyız .Belki uygulaması zor bir şey ama denemeliyiz ve hayattan keyif aliyormuyuz buna bakmalıyız .Yoksa bugün gülümseyen çiçekler yarın soluveriyor .Kitap ile kalın
Ölü Ozanlar DerneğiN. H. Kleinbaum · Real Yayınları · 200033,1bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.