9/10
·88 syf.··
2020 2. kitabı
"Her şey kayıtlıdır ancak hiçbir şey dengede değildir." Bu cümle belki de bir çok şeyi anlatıyor Kafka için ama benim için sanki benim hayatımı bir cümlede özetlemek istense bu cümle tam oturur ya da bir çok insan için belkide bu cümle hayatlarını özetler. Kafka'dan ilk okuduğum kitap olmamasına rağmen sanki kitabı anlamadığımı bana anlattıklarını yeterince anlamadığım hissediyorum. Bana bir çok şey katan bu kitabı neden hakkını vererek anlamadığımı bilmiyorum belki okurken gerçek anlamda düşündüren acaba benim babamla ilişkim nasıl diye sorgulatanbir kitap olduğu içindir. Ne yazıkki ben herkese tavsiye etmiyorum belli bir okuma olgunluğuna gelmek gerek var diye düşünüyorum. (neye denir bilmiyorum ama ben böyle anlatmak istedim) Çünkü ben bu kitabı okuduktan sonra okuduğum bir çok kitabı gerçek manada anladım mı bana bir şey kattılar mı diye düşündüm ve anlamadığımı düşündüğüm kitaplarda tekrardan okuyacağım. Bu kitap bana bunları kattı diye bilirim.
Babaya MektupFranz Kafka · Panama Yayıncılık · 201754,1bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.