6/10
·488 syf.··
2020 9. kitabı
Kitabı zar zor bitirdim. Bence çok sıradan bir kitaptı. Akıcı değildi. Sonunda beklenmedik bir şey olmadı. Bence gereksiz uzundu. Ama tabi güzel yanları da var. Alıntıları güzeldi. Konusu güzeldi.Keşke biraz da yaratıcılık olsaydı
AteşkesGizem Bilici · Yakamoz Yayınları · 2016358 okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.