Kitap cidden şaşıtıcıydı. Hiç beklemediğim bir sonla bitti. Konusu Jullie nin odasından kaçırılması ve 8 yıl sonra gelmesiydi. Annenin ağzından anlatılıyor. Ben çok beğendim. Herkese tavsiye ederim güzel bir kitap :)
KayıpAmy Gentry · Yabancı Yayınları · 2019202 okunma