"Bazı insanlar okumayı bu kadar severken bazıları neden hiç kitap okumuyor?' diye soruyorum kendime o kadar.'Okumak kadar güzel başka bir şey daha var mı yahu?' diyorum.Keşke tüm dünyaya okuyabilseydim bu yazılanları diye hayıflanıyorum hatta.'Yol gösterebilseydim insanlara' diyorum."