·176 syf.····Okunma: 18 Ocak 2020 01:16 Aslında güzel bir kitap fakat takıldığım bazı noktalar oldu, edmund ve geçmişte problem yaşadığı annesi.. annesinden dolayı tüm hayatını değiştirmesinden bahsediyor sürekli olarak, geçmişte yaşadığı bir sürü sıkıntıdan.. hatta abisinin de yengesininde daha doğrusu kitaptaki tüm karakterlere etkisi olan bir kadın olarak bahsediyor . Yalnız o kadar hava da kalmışki anlatamam, çook rahatsız edici olmuş. Bunun dışında yayınevini de kınıyorum bir sürü yazım hatası vardı. Bazı sayfalar aşağı da basılmıştı. Sanki korsan kitap okuyormuşum gibi... Hiç yakıştıramadım..