·240 syf.····Okunma: 26 Ocak 2020 15:27 Spoiler vermeden nasıl anlatılır bilmiyorum. Kitap bittiğinde hikaye yarım kalmış gibi geldi, böyle bitmemeliydi dedim. Sonra Stanislaw Lem hakkında birkaç bilgi toplayınca tam da böyle bitmesi gerektiğini anladım. Diğer bilimkurgu klasikleri aksine sadece kendine benzer yaratıkları arayıp anlamak olamazdı, tersine yabancı, insandışı meselelere karışmamayı öğrenmek olmalıydı. Regis yerleşilmemiş bir yer, insanın orada hiçbir işi yok. O halde bu kemikleşmiş inat niye?