Puan vermedi·248 syf.··
2020 17. kitabı
Kafka bey'in okuduğum ikinci kitabı.Yine o kendine özgü derin anlatımıyla olumlu yönden çok yordu beni.Kendi davamın yoğun temposu belkide bu davanın anlatımıydı.Özünü anlayabilme yolları zor ve ağır olsada bizlere vereceği dersler o kadar çok ki.Davanız öncelikle kendiniz olun sevgili dostlar , toplum baskısı tükenmez bir cehennemdir.
DavaFranz Kafka · İASOS Kitap · 201663,9bin okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.