·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Şubat 2020 09:32 Kitap gerçekten çok güzel çağımızın dertli annelerini bir nebze rahatlatıyor diyebilirim.Yetememe kaygımız, geri kalır mı düşüncelerimize ilaç gibi.Okurken ben rahatladım :) Çocuklarımıza yeterince sevgimizi ilgimizi verirsek bol bol konuşup oyunlar oynarsak yeterli olacağını güzel bir akademik dille açıklamışlar.Kitabı okuması zor değildi.