·512 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ocak 2020 16:37 Michael Ende,ninMomo’dan sonra okuduğum ikinci kitabı. Momoyu çok beğenmiştim. Bu kitabın ilk 300 sayfasını zevkle okudum son ikiyüze girdiğimde heyecanım biraz azalmıştı ama onuda sonlarda tekrar yakaladım. Kitapta her bölüm alfabenin harfleriyle sırasıyla gidiyor. Çocuksu bir hayal gücüyle yazılmış ve o hayal gücüyle okunan bir kitap. Kendini bulmaya çalışan bir çocuğun hikayesi denilebilir. Tavsiye olunur, keyifli okumalar.